Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt
Zacznij za darmo

Telemarketing jako wparcie dla agenta ubezpieczeniowego.

19.12.2017

Oprogramowanie call center

Mechanizmy call center wspierają  pracę agenta ubezpieczeniowego na wielu etapach działalności.  Z naszych doświadczeń wiemy, że większość doradców ubezpieczeniowych pracuje na klientach z polecenia.

telemarketing ubezpieczenia

Coraz więcej towarzystw zmienia tryb podpisywania polis, zamykając kontakt z klientem jedynie w zdalnych kanałach obsługi.  W rezultacie  większość spraw omawiamy i finalizujemy wyłącznie przez telefon i maila.  Systemy CRM towarzystw ubezpieczeniowych wysyłają alerty o kończących się terminach polis, posiadanych przez naszych  klientów. Jeśli agent ubezpieczeniowy gromadzi dane o swoim kliencie zbierając informacje o ubezpieczeniach w innych towarzystwach, pojawia się szansa na przejęcie tych usług.   Jak można wykorzystać tę wiedzę?

Jedną z opcji  jest przeprowadzenie profesjonalnej kampanii telemarketingowej.  Wymaga to skompletowania danych klientów, informacji o kończących się polisach i ich zakresach. Kolejnym etapem jest przygotowanie informacji o tym, co nowego możemy klientom zaproponować. W tego typu kampaniach telemarketingowych z użyciem  Systemu Call Center Online polecamy użycie Manual Dialera.  Dzięki niemu możemy zapoznać się z danymi i aktualną polisą klienta jeszcze przed połączeniem z nim.  W trakcie rozmowy ustalamy, czy finalizujemy sprawę za pomocą środków porozumiewania się na odległość, czy spotkamy się z klientem osobiście. Decydujemy: finalizujemy on-line, zapraszamy klienta do biura lub spotykamy się w terenie. Jak w każdej rozmowie ubezpieczeniowej, rozmówcę warto poprosić o referencje, by zbudować system poleceń. Z kontaktów z rekomendacji budujemy kolejną kampanię telemarketingową.

Co, jeśli nie chcemy przeprowadzić kampanii telemarketingowej? Możemy przygotować kampanię SMSową. Do wyboru masz dwa rodzaje SMSów: tekstowy lub głosowy. Zwykły SMS umożliwi masową wysyłkę wiadomości tekstowych, np. z przypomnieniem o wygasającej polisie i z prośbą o kontakt.  Natomiast zaletą SMSa głosowego jest niski koszt (voice sms kosztuje tyle co rozmowa) i możliwość nagrania znajomego głosu agenta ubezpieczeniowego.

Jeśli jesteś zainteresowany przetestowaniem systemu w swojej kancelarii ubezpieczeniowej, skontaktuj się.

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu.Ok, rozumiem